sestdiena, 2011. gada 2. aprīlis

Piektdiena.

vakar bija briesmīga diena, es jau zināju, ka labāk būtu jāsēž mājās. Pazaudēju telefonu. Super vnk kad mamma to uzzinās viņa mani nogalinās, bet jaizdara ta, lai viņa neuzin. Tgd galva plīst pušu.  Un arī no mana paziņu loka tiek izslēgts velviens cilvēks, jo man nevajag tādus draugus kuriem es tik ļoti nepatīku. Un ja tu domā, ka man jau ķipa patīk tas, ka visi man skrien pakaļ, tad atslābsti nau jau vairs tie 12 gadi, lai kāds kādam skrietu pakaļ. Tā gribētos, lai ātrāk pienāktu vasaras beigas un es varētu braukt prom.

 Tavs līmenis ir man zem papēžiem

Я хочу чтобы меня после смерти кремировали, прах,на церемонии прощания смешали с кокаином и начислили каждому по"дорожке".Пусть каждая сука ощутит мой приход

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru