pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

vaentīndiena un citas dienas.

Šodien atkal nesanāks aizbraukt uz skolu, jo laukā ir tāds aukstums un Jusis arī pierunaja mani nekur neiet. Vienīgā problēma, ka šodien ir sēde un man ir 58 neattaisnotas stundas un kadas 6 nesekmīgās.:(  Kā es gribētu atgriezt atpakaļ to gribasspēku, kāds man bija kādreiz. Tiko vel dzirdēju pa televīzoru, ka šī ziema būs visaukstākā Dohhh un man tā riebjas ziema. Kas nekaiš pa vasaru, visu dienu gulšņāt pludmalē, ēst augļus, sēdēt vasarā sētā un iedzert aliņu (smirk).
Nu labi tgd jāatgriežas pie valentīndienas, kura bija vakar. Īstenībā vakar pavadiju ļoti labi laiku. Man uzdāvināja visādas dāvaniņas, biju uz Kino pabraukājos ar mašīnu, pabiju kapsēdē.  Filma uz kuru bijām, bija wnk ideāla, tik smieklīga un tai pat laikā romantiska. Un vel man ir liels prieks, ka ar Namedu esam atkal tikpat labas draudzenes kā agrāk. Tagad pat ir vel labāk. Labi šodien vel jāpaspēj aizbraukt uz video filmēšanu žetonniekam.

Ja tu gribi nokļūt tur, kur vel nēesi bijis, tev jāiet pa ceļu pa kuru vel nēesi gājis.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru