sestdiena, 2011. gada 19. februāris

u

Es satiku Tevi, mana dzīve mainījās un viss ap mani skaistā sapnī pārvērtās.
Vai tas tāpēc, ka Tava sirds aizrāva, vai tas tāpēc, ka Tavi skūpsti apklusināja.
Kad sapnis beidzās, mana dzīve sagriezās. Es paliku gaidot, gaidot sapni atpakaļ,
Gaidot Tevi atpakaļ. Aizgāju Tu nepasakot ne vārda.
Kad aizveru acis, redzu tikai Tevi, manos sapņos vienmēr esi Tu, nekad neizdziest, nekad neaizies.
Kad atveru acis neredzu Tevi blakus sev. Šeit Tu neeksistē, šeit Tu neesi.
Kas tā par dzīvi bez Tevis. Kas tie par sapņiem bez Taviem sapņiem.
Es vairs neticu, jo tik viegli mīlēt ir, jo tik viegli aizmirst jā, kā ziedam uzziedot
Sirds nepārstāj pukstēt, zieds nepārstāj ziedēt.





Ļauj man skriet ar solījumu, ka nesekosi, ļauj man dzīvot ar solījumu KO, ka nemācīji.





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru