pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

....

Draugi , vienkāršs vārds, vai ne? tas izskan katru dienu, kas ir mani draugi? es kādreiz domāju, ka draugi ir tie cilvēki ar kuriem kopā es varēju smieties un runāties, tagad es zinu, ka draugi nav tie cilvēki, tie ir cilvēki, kas aizskar manu sirdi, es varētu pavadīt stundas ar viņiem kopā vienkārši nedarot neko, un tas mani padarītu laimīgu , tie ir cilvēki ar kuriem es varu dalīties savos noslēpumos, viņi man neliek mainīties, viņi mani pieņem tieši tādu kāda es esmu, mums ir daudz kas kopīgs, atmiņas, asaras, smiekli, smaidi, mes turamies kopā, jo mīlam viena otru, draudzība ir dīvainākā un labākā lieta pasaulē, un tu manu draudzenīt, esi mana sirds, dvēsele, prieki, smiekli, asaras un daļa manas dzīves
.........................................................................................................................................................................................................................




Par tevi nešaubos jau kopš pirmās dienas, bet labi tas tā ko es vecas tēmas cilāju. Ar vienu kāju itkā pagātnē dzīvoju, kopš tu aizgāji tāds vārds kā labākie draugi nepastāv. Tādu nav, bija viens, bet nu cav. Nemaz nevajag, šaubos vai kāds spēs tevi aizvietot
Vērtības, kas tev piemīt cits tās aizskalo. Manas mājas durvis tev mūžīgi būs vaļā un manā sirdī tev atradīsies daļa vietas, kur glabāt atmiņās par tevi, jo mēs esam kā brāļi. To es turu pie sevis, lau kur tu atrastos Ķīnā vai Štatos. Ko es peros nau nozīme kilometros .

Lai kurp dotos, Es vienmēr būšu ar tevi kopā, jāāa..Lai mans ceļš un tavs ceļš ir tas, Kuri radīti viens otram Atbildes tam nav, Bet, lai kurp tu arī dotos, Manas domas un sirds  Vienmēr būs tev līdzās kā dvēsele, Jo tā ir daļa no tevis Un tici man, attālums nebūs šķērslis Mūsu draudzība nebūs mērāma kilometros Tevī ir kkas tāds, kas ļauj redzēt pāri visam Draudzība ir spēcīga lieta, Ja dosies ugunī, došos tev līdz Ja dosies uz debesīm, arī tad došos tev līdz jo tad jau tas būs kā mīts Pēc kura kāds vadīsies un radīsies jaunas pārdomas Kuras kārtojas jaunā līmenī Un lai kas ar tevi būtu Lai kur arī tu būtu Es vienmēr būšu ar tevi kopā Un vēlos redzēt vienotību mūsu rokās, rokās..



Nekad neapturēs, nekad nepārspīlēs,nekad nepiedraudēs vai vēl ļaunāk.Nekad neaprunās, nekad nepārdomās, nekad nebeigs teikt:“Dzīve ir skaista dažreiz…”Mans draugs,mans prieks un acuraugs,manas nedienas un raizes, garozas no rudzu maizes. Mans izvēlētais ceļš, mana nodziedātā dziesma, un ugunskurs tāls un liesma, kas nekad neapdzisīs, nekad nepiekusīs,nekad nepiemānīs, kad būs auksti. Nekad neatgrūdīs, vienmēr atbalstīs,lūk tāds, vēl sirsnīgāks, ir mans draugs.
Var aizmirst savus skolotājus, var aizmirst, ko Tev mācīja, bet nekad nevar aizmirst tos, ar kuriem kopā esi mācījies, kuriem esi stāstījis par savu pirmo mīlu, ar kuriem dalījies pēdējā rublī, pēdējā maizes kumosā un nākotnes sapņos.
Пусть у меня теперь появились другие люди,с которыми разговариваю по телефону сутками и смеюсь до икоты.Но я скучаю по тебе.даже очень
Katram cilvēkam ir sava izpratne par vārdu "draugs". Man draugs ir nevis tas cilvēks, kuru es uzskatu par savu draugu, bet gan tas, kurš sevi uzskata par manu draugu. Man ir ļoti paveicies, jo tādi cilvēki man ir.

Īsts draugs dzird un saprot Tevi, kad Tu tam atklāj savas slēptākās jūtas.
Viņš Tevi atbalsta, kad Tu cīnies, viņš maigi un ar mīlestību norāda uz Tavām kļūdām, viņš piedod Tavas neveiksmes.
Īsts draugs mudina Tevi atīstīties un likt lietā visas savas spējas.
Un visbrīnišķīgākais ir tas, ka viņš priecājas par Taviem panākumiem tā, it kā tie būtu viņa paša.
When you are sad... I will get you drunk and help you plot revenge against the bastard who made you sad. When you are blue... I'll try to dislodge whatever is choking you. When you smile... I'll know you finally got some. When you are scared... I will tease you about it every chance I get. When you are worried... I will tell you horrible stories about how much worse it could be and anything else that comes to mind for you to quit whining. When you are confused... I will use little words to explain it to you - dumb ass. When you are sick... stay away from me until you're well again. I don't want what you've got. When you fall... I will try to keep from laughing. This is my oath I pledge till the end. Why you ask? Because you are me  friend.


Shes a star in my sky, shes my Marilyn Monroe

Shes the song in my head everywhere I go,
Shes all that I need, shes my Norma Jeane
Shes my Marilyn Monroe.
Its hard at times to be in touch,with those who really mean so much,but time by time or far apart ,You always be inside my heart!


Draugs paies skolas gadi,un tālēs aizsauks mūs.Bet 
gaišo dienu zvani vēl atmiņa mums būs.

1 komentārs: