otrdiena, 2011. gada 1. februāris

Да, я и дальше буду выбирать своё чудо!

Nu tā sen nēesmu šeit sen rakstijusi, jo atka biju pārlādējusi internetu un netiku nekur izņemot draugos, bet  varbūt arī ta ir labāk, jo tad nebūtu jāredz, tas ko jau redzēju. Tātad pastāstīšu, kas pēdēja laikā noticis. 5dien ar montu, Endiju un Kristu bijam ballītē pie Dāvja, kur iepazināmies ar daudziem foršiem cilvēkiem. Gāja jau jautri tikai žēl, ka pazaudēju skropstu tušu un mana pase nau tajā labākajā stāvoklī. Tā vakara saruna ar Ievu arī liek apdomāt dažas lietas :( man liekas, ka viņa ir viens no patiešām retajiem cilvēkiem, kurā es iekausos un saprotu ko daru nepareizi. Sestdien vispār nevarēju nekur aiziet, jo biju pārgurusi, bet piedāvājumu bija TIK daudz. Īstenībā šijās dienās man ir bijis tik labs garastāvoklis.Uzzināju arī par Angliju visu un tgd nevaru sagaidīt vasaru, kkgan zinu, ka īstenībā man tik daudzkā pietrūks.....  

Unununununu Es gribu ballīti Можно терпеть силу Можно пить текилу




Un lūdzu atceries ------> Я обратно не вернусь!
Ты же знаешь, не даёт мне гордость!
Будет так, как я хочу, может это для тебя и новость!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru