otrdiena, 2011. gada 22. marts

Ir jāmāk aizvērt garlaicīgu grāmatu, aiziet no slikta kino un aiziet no cilvēkiem, kuri tevi nenovērtē.

Tās pirmās 2 lietas vel es izdarīt varu, bet trešā gan nu nekādīgi nesanāk. Es esmu tāda muļke, ka es patiešām nemāku pareizi novērtēt cilvēkus, es labi izturos laikam tikai pret tiem, kuri pret mani izturas vienkārši drausmīgi. Un tikai tādēļ, ka tieši šie cilvēki ir tie kuros es parasti iemīlos, vai kuri kļūst par maniem labākajiem draugiem.
Pēdējā laikā katru dienu jūtos tik slikti, pat nezinu kapēc ( nu labi varbūt zinu) tā man ir katru gadu ap so laiku. Tā jau ir tāda kā tradīcija. Visu laiku liekas ka kkā trūkst, bet nesaprotu kā tieši. Vispār negribas neko darīt tikai sēdēt mājāas. Ballītes arī vairs negribas, it īpaši kopš pagaišās nedēļas nogales (ko es vispār labprāt aizmirstu).  jāpaņem arī tāda neliela pauzīte uz kādu laiku, šitas viss jau ir aizgājis par traku.  Un tai Grobiņas ērai arī jāpieliek punkts. Tā kā varat vairs mani kādu laiku nekur neaicināt.
И так хочется порой просто начать сначала, 
С чистого листа, стирая тень обид, 
Но есть прошлое, которое нам не забыть..
 

Unnunun, jaizdomā, kur dabūt naudu keratīna taisnošanai, jo es atradu, kur taisa pa diezgan lētu naudu. Un tad arī jāmēģina arī tikt vaļā no tās melnās matu krāsas, noriebusies jau viņa ir.
Tagad jātaisās un jādodas prom, līdz brīvdienu beigām būšu nesasniedzama.

 vel dažas šodienas atziņas

Ja tu ejot pretī mērķim, pa ceļam apstāsies, lai mestu ar akmeņiem katram sunim, kas tevi aprej, tad tu nekad to nesasniegsi. (F.Dostojevskis)


Dievs patiesībā ir dāsns – viņš bieži sabīda kopā “īstos”, bet mēs paši neprotam rīkoties, sabojājam doto iespēju. (Z.Jančevska)

Cilvēku problēma ir tā, ka viņi tikai sapņo par to, ko varētu darīt, nevis iet un dara.(Autors nezināms)

A true princess isn't those who is in a fairytale. A true princess FIGHTS for what she BELIEVES



Esmu nostrādājis savas smadzenes un loģisko domāšanu tā, ka nespēju atšķirt labo no ļaunā, balto no melnā, lielo no mazā. Cik ilgi tas turpināsies?


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru