piektdiena, 2011. gada 18. marts

Ballītes ir mans dzīvesveids.

Kas par to, ka mēs piedzeramies?
Kas par to, ka mēs pīpējam?
Mums vienkārši ir jautri.
Mums vienalga, kas redzēs.
Un kas par to, ka mēs ejam izklaidēties?
Tā tam ir jābūt.
Kamēr tu esi jauns, jābūt trakam un brīvam.

Es personīgi esmu par mirdzošām glāzēm un nelieliem atmiņas zudumiem no rītiem. Par dejošanām uz skatuves, galdiem utt. Es mīlu visus tos 5dienu vakarus. Jo lai kādā pālī es nebūtu bārmenis sapratīs, ko es gribu. Tieši tādēļ es gaidu vasaru, jo zinu, ka šī būs lieliskākā un trakāka vasara, kas ir bijusi, bet nu tgs es dodos lūrēt margošu (aaaa diewinu to seriālu) un tad taisīšos un ballēties. Tonight would be a good night

I am smoked out,tore up, drunk as fuck
And I wouldn't wanna change a thing
Young and dumb and full of cum
With a sugar loaded candy cane

All girls are made from sugar and spice, I am made from vodka and ice !








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru